Sabtu, 23 Mei 2015

Assalammualaikum...hai semua.....maaf lama menyepi...masih adakah lagi yang sudi bertandang di ruang ini??cewahhh ayat amie ahmad..sori semua amie xdapat upadate lagi..ni pn guna hp je...huhu...mujur ada yang sudi menaja hp ni bt diriku ini...so sad...
Insyaallah nnt amie update ye...maaf jika ada yg menunggu.....

#isteritakdiiktiraf
#separuhhati
#perempuanituaku


Saat kesedihan itu hadir mengapa sepi juga melanda?
saat aku rapuh mengapa tika itu juga aku rebah?
Saat aku tersungkur kenapa kau menjauh?
Saat aku terluka kau pergi tinggalkan aku sendiri.
Pergilah duka...
Pergilah sensara..
Andai ada bahagia biarkan matahari memberi cahaya
Biarkan bulan dan bintang menjadi juri
Biarkan hati berbunga kembali...


#tq pada yg sudi singgah di ruangan amie...

***PEACE***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan