Sabtu, 2 Mei 2015

Assalammualaikum...hai semua..rindu rasanya nk bersiaran di ruangan kecil ni...maaf lm amie x update ye...maaf semua kesihatan tak mengizinkan..huhu..insyaallah amie sedang mencari balik tenaga yg hilang....hehe..

Jika ada salahku....maafkanlah aku
Jika aku tak sempurna untukmu...maafkanlah aku
Jika aku menduakan dirimu..maafkanlah aku
Jika satu masa kita harus berpisah....maafkanlah aku
Jika takdir aku pergi dulu...doakanlah aku dan maafkanlah salah silapku..

"Maafkan saya harus balas 'kebaikan'yang awak beri selama ini dengan cara begini.Maafkan saya atas segalanya dan saya halalkan juga segalanya.Andai satu hari penyesalan hadir dalam diri awak jangan sesekali terlintas di fikiran awak untuk jejaki saya.Saat itu pintu hati saya sudah pun tertutup kerana saya hanya memiliki separuh darinya."

"Ya Allah!simpati apa yang kau hulurkan pada hambamu ini ya Allah.Jika begini rasa yang perlu aku lalui kau satukanlah kembali seperti mana kau ciptakan sepasang mata untukku melihat,sepasang tangan untuk aku menyentuh ,sepasang telinga untuk aku mendengar dan sepasang kaki untuk aku terus berlari mengejar pelangi yang selama ini aku hindarkan warnanya dari menyinari hidupku"

#SEPARUH HATI
#SEPARUH JIWAKU PERGI
#SEPARUH YANG TINGGAL MASIH DI SINI...

p/s maaf jika karya amie belum sempurna....hehe

***PEACE***

5 ulasan:

  1. semoga cepat sembuh dan update laju2 yer..

    BalasPadam
  2. Terima kasih kak mayang....insyaallah....nnt amie update ye...

    BalasPadam
  3. semoga cepat sembuh kak amie.insyaAllah.sy peminat setia blog ni..huhu tak sabar nak tunggu next post!

    BalasPadam
  4. Terima kasih kak novel novellas...sudi bc karya amie.....insyaallah akn bersambung bersama kudapan2 sekali...hehe


    Tq jugak adk tanpa nama...sudi melawat blog kak amie....insyaallah tggu sambungan....

    BalasPadam